Organizezi un eveniment si ai nevoie de acel factor WOW?
Noi te ajutam sa iesi din tipar! Fotoliile tip puf vor fi, cu siguranta, atractia oricarui tip de eveniment pe care vrei sa il organizezi.
Ce trebuie sa stii:
- se potrivesc pentru orice tip de eveniment indoor (prezentari, seminarii, etc) sau outdoor (festivaluri, concerte, picnicuri, etc)
- sunt foarte usor de depozitat si transportat
- au un design deosebit si asigura un confort excelent
- exista o gama larga de culori care se pot incadra in cromatica proiectului
Foarte important:
- rezervarile de peste 20 bucati trebuiesc facute cu 4-5 zile inainte. Pentru rezervarile care nu se incadreza in acest termen si in functie de comenzile existente, venim in ajutorul dvs. cu o taxa de urgenta de 10% din pretul inchirierii.
- fiecare puf este spalat si igienizat dupa fiecare inchiriere.
- stocul este disponibil imediat pentru inchiriere, totusi pot exista diferente de nuante de culoare la stoc sau neconcordante.
- ridicarea si returnarea pufilor se face de catre tine la sediul nostrul (pretul afisat este doar pentru inchirierea pufilor, nu include si transport).
- pentru inchiriere se achita o garantie de 100 lei / bucata (50% din valoarea unui puf). Aceasta garantie se achita la ridicarea pufilor pe baza de proces verbal de predare primire.
- stornarea garantiei se face in 1-2 zile de la retunarea pufilor in contul bancar de unde a fost facuta plata.
- in cazul in care evenimentul dumneavoastra se ANULEAZA, suma inchirierii NU se returneaza fiind rezervare ferma in momentul lansarii comenzii pe site.
- nereturnarea produselor in termenul stabilit va produce costuri suplimentare care vor fi scazute din garantie.